vineri, 7 septembrie 2018

Set decorativ Special Black














Atunci cind am primit aceasta comanda speciala , nu am avut nici cea mai mica teama ca voi da gres , m-am simtit onorata si fericita ca am ocazia sa ma dezlantui  . Am avut mina libera si am simtit increderea celor care l-au comandat , asa ca mi-am suflecat minecile , am pus neuronii la contributie , am dau friu liber tuturor emotiilor si bucuriei maxime de a lucra . Fericirea mea a atins apogeul in momentul in care setul a ajuns in noua lui casa . O casa speciala , minunata .......chiar minunta iar noii stapani țopaind de bcucurie . Asta este de nepretuit .

Setul Special Black este format din sticla  6 L , pahar 4 L decorate manual prin diverse tehnici de decupaje, cu pasta de structura , diverse materiale pentru efect 3D , patina cerata argintie . Lac de protectie pe baza de apa.

Comanda aici

Daca produsul nu se afla in magazin, inseamna ca s-a vandut. Se poate crea la comanda ceva similar.   
Ma puteti contacta 
pe facebook 
pe email

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu