duminică, 30 septembrie 2018

Set Steampunck

Va invit in atelierul meu de creatie sa luat parte la ,, metamorfoza ,, unui set Steampunck .
 In cazul in care v-ati gindit ca este foarte usor sau poate foarte greu de realizat un asemenea set , aveti acum posibilitatea sa judecati singuri acest lucru . Eu mi-am deschis portile si sufletul in fata voastra si va urez vizionare placuta . 
In imaginile de mai jos este faza primara si absolut necesara decorarii oricarui obiect ( lemn, sticla, metal , plastic , etc) Slefuirea si grunduirea suportului de decorat . 


Formarea elementelor din silicon specifice acestui gen de decoratiuni . Este necesara uscarea lor cel putin 2-3 zile inainte de ale scoate din matrite .


Aplicarea sabloanelor si a altor elemente  dorite .Dupa aplicarea sablonului se lasa la uscat cel putin o zi . 

Peste toate elementele uscate bine se aplica un start consistent si omogen de acrilic negru .
Dupa uscare acompleta se aplica primul start de lac ecologic pe  baza de apa .si se trece la antchizarea elementelor cu pasta cerata in nuantele dorite , respectiv : aur antik , cupru, bronz si argint.
La final se mai aplica 2-3 straturi de lac pentru protectie si ................gata .
Iata rezultatele finale . Sper sa va fi placut ,, metamorfoza ,, . cutiei mele Steampunck . 










Comanda aici

Daca produsul nu se afla in magazin, inseamna ca s-a vandut. Se poate crea la comanda ceva similar.   
Ma puteti contacta 
pe facebook 
pe email soribiris1962@gmail.com

2 comentarii:

  1. Foarte reusit! Eu mi-am luat un pistol cu aer cald (100 lei la Praktiker) ca sa grabesc uscarea intre straturi. Si proiectul e gata muuuult mai repede 😁

    RăspundețiȘtergere